باربری مشهد به عباس‌آباد خلیل شهر رستمکلا خرم‌آباد شیرود
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به عباس‌آباد خلیل شهر رستمکلا خرم‌آباد شیرود

باربری مشهد به عباس‌آباد خلیل شهر رستمکلا خرم‌آباد شیرود در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت خود تلاش نمود تا ارزانترین نرخنامه تعرفه و کرایه را برای سرویس های خود ارائه نماید و خوشبختانه خیلی طود به این هدف مهم دست پیدا نمود و هم اکنون باربری مشهد لقب ارزانترین باربری ایران را از آن خود نموده است.

ارائه ارزانترین کرایه نرخنامه تعرفه حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری در مشهد توسط باربری مشهد به عباس‌آباد خلیل شهر رستمکلا خرم‌آباد شیرود باعث گردیده است تا روزانه صدها سرویس از تمام محلات و مناطق مشهد به سراسر کشور و به طور خاص استان مازندران ارسال شود که این باعث افتخار این مجموعه عظیم حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد.

در کنار ارائه ارزانترین نرخنامه تعرفه و کرایه حمل بار توسط باربری مشهد , مدیران این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند با افزایش کیفیت سرویس دهی باعث افزایش جلب نظر و رضایت مخاطبان گردند و لذا با ارتباط مستمر و مستقیم با مشتریان و دریافت نظرات انتقادات و پیشنهادات آنان هر روز نظرات آنان در تصمیم گیری ها و نحوه سرویس دهی لحاظ می گردد.

ما در باربری نتسان به خوبی میدانیم که انتظارات شما از باربری و ماشین و راننده به جهت حمل بار شما چیست و میتوانیم به بهترین شکل ممکن آنها را برآورده سازیم  . باربری و ترابری و حمل و نقل در ایران از پیشینه و قدمت تاریخی برخوردار بوده و در گذشته های بسیار دور ایرانیان از وسایل حمل بار و جابجایی وسایل استفاده میکردند و با گذشت زمان و به روز شدن زندگی و مدرنیته ، باربری نیز در کشور ما وارد مرحله جدید و یکی از موارد جدایی ناپذیر زندگی مدرن و زندگی شهری در کشور ما است .

در کشور ما روزانه جابجایی های مهمی انجام میگیرد که از جمله آنها : 1- در بخش بیمارستانی حمل و جابجایی دارو و لوازم پزشکی 2- در بخش صنعت که انتقال کالای صنعتی و کارخانه ای از مواد اولیه و کالای تولید شده می باشد 3- در بخش واردات : گمرکات کالای وارداتی کشور به تمام نقاط کشور میرساند 4- مواد غذایی و صیفی جات و میوه که به راحتی و در کمترین زمان به دورترین شهرها و نقاط کشور حمل میشوند 5- حمل بار و اثاثیه شهری و بین شهری که به صورت روزمره همواره در حال انجام می باشد.

باربری مشهد به استان مازندران و شهرهای عباس‌آباد خلیل شهر رستمکلا خرم‌آباد شیرود با افتخار اعلام می نماید که در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده سرویس دهی می باشد لذا اگر تصمیم دارید از شهر مشهد به هرکجای ایران از جمله استان مازندران اسباب کشی و اثاث کشی نمایید باربری مشهد با افتخار در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد.

باربری مشهد به استان مازندران و عباس‌آباد: عباس‌آباد از شهرهای شهرستان عباس‌آباد واقع در ناحیه شمالی ایران است. این شهر از شمال به دریای خزر، از جنوب به شهرستان کلاردشت، از غرب به شهر نشتارود و از شرق به شهر سلمان‌شهر متصل می‌گردد. عباس‌آباد بر اساس آخرین آمار سازمان سرشماری ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیتی بالغ بر ۱۳،۴۸۲ نفر را دارد و مردم آن به زبان مازندرانی از نوع کلارستاقی گویش می‌کنند همچنین شهرهای کلارآباد و سلمانشهر زیر مجموعه اداری آن می‌باشند.

 باربری مشهد به استان مازندران و خلیل شهر: خَلیل‌شهر از شهرهای استان مازندران در شمال ایران است. این شهر، در بخش مرکزی شهرستان بهشهر قرار دارد. این شهر پنج کیلومتر بعد از شهر بهشهر واقع شده‌است.

باربری مشهد به استان مازندران و خرم‌آباد: خرم آباد یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز بخش خرم آباد شهرستان تنکابن است.

باربری مشهد به استان مازندران و شیرود: شیرود یکی از شهرهای استان مازندران است که در بخش مرکزی شهرستان تنکابن واقع شده‌است.  





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهدبه استان مازندران،باربری مشهد به استان مازندران ،ارزانترین باربری مشهدبه استان مازندران ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 123
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: